دانلود مرورگر Google Chrome v64.0.3282.186 – Win/Mac/Linuxa

۶ بازديد

نرم افزار گوگل كروم Google Chrome تركيبي از تكنولوژي پيشرفته همراه با رابط كاربري ساده را در دسترس كاربران قرار داده است ، نرم افزار Google Chrome در سال 2008 منتشر شد و به منظور افزايش سرعت در مرور صفحات وب طراحي شد در طول پنج سال به عنوان پرطرفدار ترين مرورگر جهان شناخته شد و همچنان به رقابت با ديگر مرورگرها مي پردازد . گوگل بيشترين سرمايه گذاري خود را براي سرعت بالاي مرورگر Google Chrome كرده است ، يك موتور قدرتمند جاوا اسكريپت و همچنين يك بررسي كننده خوب به نام WEBKIT باعث اين افزايش سرعت مي باشد . رابط كاربري ساده قابل توجه ترين مشخصه گوگل كروم رابط كاربري آن است كه باعث معروف شدن اين مرورگر شده جالب است بدانيد كه اين مشخصه از سال 2008 تا بحال تغيير نكرده است سعي شده نوارهاي ابزار غير ضروري به كار گرفته نشوند و فقط نوار هايي كه ضرورت دارند قرار داده شوند .http://uppc.ir/do.php?img=6327

حريم خصوصي :

يكي ديگر از ويژگي هاي اين مرورگر اين است كه كاربران با خيال راحت مي توانند وب گردي كنند و در آخر مي توانند نسبت به حذف كوكي ها و صفحات ذخيره شده گذشته اقدام نمايند .

امنيت :

sandbox كروم به طور خودكار از ورود نرم افزار هاي مخرب كه در كامپيوتر شما نصب هستند جهت ورود به گوگل كروم جلوگيري مي كند همچنين اگر شما وارد سايتي شويد كه بدافزاري در آن وجود داشته باشد كروم شما را آگاه مي كند و مانع از ورود آن به سيستم مي شود . امكان بروز رساني خودكار جهت اعمال ضريب امنيتي بالاتر در كروم وجود دارد .

شخصي سازي :

پس از گذشت چند ماه از انتشار نسخه ابتدايي كروم ، سورس نرم افزار بصورت كد باز منتشر شد و در اختيار برنامه نويسان قرار گرفت . همين امر موجب شد تا امكانات زيادي بر روي نرم افزار قرار گيرد ، همچنين كروم داراي يك استور جهت دريافت افزونه ها و اكستنشن ها است كه دسترسي به تمام ابزار هاي گوگل را با وارد شدن به اين سايت امكان پذير مي نمايد . پوسته هاي زيبا و متنوع نيز براي كروم طراحي شده كه موجب شده اين مرورگر در مقايسه با ساير مرورگر ها به نوعي گوي سبقت را بربايد .

حرف آخر :

گوگل كروم وبگردي را متحول كرده است . صميميت بي پايان گوگل در بهبود سرعت مشاهده سايت ها ، امنيت و ثبات با بروزرساني بي نقص و كامل به معناي واقعي كلمه گوگل را تبديل به بهترين مرورگر كرده است .

ويژگي هاي نرم افزار Google Chrome  :

– بالا رفتن سرعت در بارگذاري صفحات

– قابليت مرور وب در حالت Incognito

– همگام سازي تنظيمات و اطلاعات كاربر با اكانت گوگل

– دسترسي و مديريت آسان Bookmark ها

– داراي قابليت Do Not Track

– پشتيباني سيستم عامل‌هاي 32 و 64 بيتي

– سرعت بالا در هنگام بارگذاري سايت ها

– كليد هاي ميانبر نرم افزار

– يكپارچه سازي با Google Gears

– وارد كردن تنظيمات از مرورگرهاي ديگر

– استفاده از موتور WebKit بسيار ساده و سريع براي رندر HTML

– پشتيباني چند زبانه و آسان به استفاده از مرورگر

– به روز رساني به موقع از اجزاي برنامه

download

مخصوص ويندوز32 - ورژنv64.0.3282.186

مخصوص ويندوز64 - ورژن v64.0.3282.186

مخصوص مك - ورژن v64.0.3282.186

مخصوص لينوكس deb- ورژن v64.0.3282.186

مخصوص لينوكس prm- ورژن v64.0.3282.186

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.