دانلود مرورگر فايرفاكس Firefox 59.0 Beta 6 – WIN/MAC/Linux

۶ بازديد

موزيلا فايرفاكس Mozilla Firefox يك مرورگر وب متن باز سريع ، سبك و مرتب به شمار مي آيد . در عرضه عمومي اين مرورگر در سال 2004 مشخص شد كه بزودي سلطه مايكروسافت و مرورگر اينترنت اكسپلورر به چالش كشيده خواهند شد . از آن زمان به بعد موزيلا فايرفاكس هميشه جزو 3 مرورگر برتر و محبوب در سطح جهاني بوده است . ويژگي هاي كليدي كه اين مرورگر بر اساس آنها ساخته شده باعث محبوبيت بيشتر اين مرورگر نسبت به رقباي ديگرش شده است . در ادامه به اين شاخصه ها اشاره مي كنيم .http://uppc.ir/do.php?img=6326

مرور آسان تر ( Easier Browsing )

موزيلا امكانات بسياري براي تغييرات در مرورگر توسط كاربران فراهم كرده است كه اين كار را براي كاربران راحت كرده . در اين نرم افزار شما مي توانيد جستجوي خود را با استفاده از امكاناتي كه در كنار جعبه URL فراهم آمده سفارشي كنيد .

سرعت Speed Mozilla Firefox به لطف JagerMonkey كه موتور جستجوي جاوا اسكريپت است از سرعت لود بالاي صفحه بهره مي برد . سرعت در راه اندازي صفحات و موتور رندر كردن گرافيك صفحات در اختيار فايرفاكس مي باشد . فايرفاكس مديريت پيچيده ويدئو و محتواي وب را با استفاده از سيستم هاي گرافيكي Direct3D و Direct2D لايه باز انجام مي دهد . مشكل پلاگين هاي نصب شده بر روي اين مرورگر پس از ري استارت مجدد نرم افزار برطرف مي شود . سيستم تب و نوار بسيار معروف و ساده براي شروع جستجو هم از سرعت بالايي برخوردارند .

امنيت ( Security )

فايرفاكس اولين مرورگري بود كه امكان استفاده از اينترنت را با امنيت بالا به كاربرانش مي داد . تاريخ ، جستجو ، كلمات عبور ، دانلودها ، كوكي ها و محتواي ذخيره شده همه پس از خاموش شدن سيستم برداشته مي شوند . به حداقل رساندن امكان سرقت هويت شما و يا پيدا كردن اطلاعات محرمانه اشخاص . تضمين امنيت محتوا ، تكنولوژي ضد فيشينگ و آنتي ويروس Antimalware از فايرفاكس مرورگري امن ساخته است .

تغييرات سليقه اي و توسعه ( Personalization & Development )

يكي از بهترين ويژگي هاي فايرفاكس UI سفارشي مي باشد . نگران نباشيد ، بر روي نوار ابزار ناوبري فايرفاكس كليك سمت راست كرده و نوار ابزارتان را سفارشي كنيد و يا آيتم هايي كه مي خواهيد به آنجا اضافه شود را كشيده و در آنجا رها كنيد . با استفاده از افزودني هاي فايرفاكس اين امكان براي شما فراهم مي آيد تا به كشف و درج آگهي در مر ورگر دست بزنيد . بيش از هزار تم قابل نصب و تنظيم بصورت رايكان براي شما وجود دارد كه شما مي توانيد ظاهر مرورگر را نيز سفارشي كنيد . نويسندگان سايت و توسعه دهندگان مي توانند محتواي پيشرفته و برنامه هاي كاربردي را با استفاده از پلت فرم منبع باز موزيلا و API پيشرفته ايجاد كنند.

download

32بيتي فارسي

32بيتي انگليسي

64بيتي فارسي

64بيتي انگليسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.