دانلود نرم افزار كسپرسكي آنتي ويروس Kaspersky Anti-Virus 2017 v17.0.0.611 Final

۱۳۶ بازديد

نرم افزار آنتي ويروس Kaspersky يكي از قدرتمندترين و محبوبترين نرم افزار هاي آنتي ويروس در سراسر جهان مي باشد كه نيازي به معرفي به كاربران حرفه اي اينترنت ندارد . لابراتوار كسپرسكي در سال 1997 توسط ناتاليا و يوگني كسپرسكي تاسيس شد . دفتر اصلي اين شركت در روسيه مي باشد و در كشور هاي انگلستان ، فرانسه ، آلمان ، هلند ، لهستان ، روماني ، چين ، ژاپن ، آمريكا و كره جنوبي نمايندگي دارد . اين نرم افزار ستون فقرات سيستم امنيتي كامپيوتر شما است كه از سيستم شما در برابر ويروس و نرم افزار هاي جاسوسي محافظت مي كند . اين نرم افزار در پشت صحنه ي كامپيوتر شما فعاليت مي كند و قادر است با هوش مصنوعي بسيار بالاي خود و آپديت هاي هفتگي خود از كامپيوتر شما در برابر تهديدهاي ناگهاني ويروس ها محافظت مي كند . نرم افزار Kaspersky داراي بانك اطلاعاتي قدرتمندي از تمامي فايل هاي مخرب است . تفاوت بسته Internet Security با Antivirus در اين است كه در بسته Internet Security آيتم هاي خاصي براي كاربراني كه مدام با اينترنت سر و كار دارندوجود دارد ، اما شكي نيست كه آنتي ويروس كسپر هم يكي از قدرتمندترين ها محسوب مي شود . در حال حاضر كسپرسكي طبق آمار سايت هاي معتبر از جمله TopTenReviews يكي از 3 آنتي ويروس برتر دنياست .http://uppc.ir/do.php?img=6325



File Anti-Virus :

آنتي ويروس كسپرسكي با استفاده از اسكنر قدرتمند خود، تمامي فايل هاي موجود در هارد ديسك را جستجو مي كند و در صورت شناسايي ويروس به كاربر گزارش ميدهد و به دستور كاربر فايل شناسايي شده را حذف ميكند .

 

Mail Anti-Virus :

موتور اسكنر كار گرفته شده در نرم افزار آنتي ويروس كسپرسكي در هنگام دريافت ايميل هاي مخرب، از ورود كاربر به محتواي داخل ايميل جلوگيري نموده و از انتشار ويروس ها از طريق ايميل جلوگيري بعمل مي آورد .

 

Web Anti-Virus :

برخي از صفحات وب سايت ها با خود ويروس هايي را جا به جا ميكنند كه با دريافت و يا ملاقات با سايت ها ممكن است فايل هاي مخربي به سيستم كاربر وارد شوند . آنتي ويروس كسپرسكي ملاقات با تمامي وب سايت هاي سلامت را با يك علامت سبز رنگ نمايش ميدهد و در صورت بازديد كاربر از صفحه، وب سايت مخرب را قفل ميكند و از ورود كاربر جلوگيري ميكند .

 

Application Control :

قسمت كنترل نرم افزار به كاربر اين امكان را ميدهد تا بتواند تمامي قسمت هاي موجود در نرم افزار را كنترل كند . كنترل موتور اسكنرها ، فعال و غير فعال كردن بخش هاي مختلف آنتي ويروس ، دسترسي كاربران به نرم افزار و زبان نرم افزار ، نحوه آپديت و … را در اين قسمت شامل مي شود .

 

Anti-Phishing :

با استفاده از اين بخش ميتوان صفحات جعلي و مخرب برخي از وب سايت هايي را كه ميخواهند سيستم اطلاعات شخصي كاربر را بدست بياورند شناسايي كرد و از ورود كاربر به اين نوع صفحات جلوگيري به عمل آورد .

 

Safe Money :

Safe Money امنيت در درگاه هاي پرداخت را براي كاربران فراهم ميكنند تا بتوانند با اطمينان كامل خريد اينترنتي را دور از دسترسي هكرها انجام دهند .

 

Parental Control :

بخش كنترل والدين از فرزندان مي تواند بسيار كاربردي واقع شود و با استفاده اين بخش از آنتي ويروس كاربران ميتوانند محدوديت براي دسترسي والدين به اينترنت و زير نظر داشتن فعاليت آن ها را فراهم كنند .

 

ويژگي هاي نرم افزار Kaspersky Anti-Virus :

– محافظت از كامپيوتر شما در برابر ويروس ها، تروجان ها، نرم افزارهاي جاسوسي و كرم هاي اينترنتي و  …

– كارايي موثر، دقيق و سريع

– عكس العمل بسيار سريع در برابر تهديد هاي جديد و ناگهاني

– قابليت بررسي سريع فايل ها، نرم افزارها و وبسايت ها

– بررسي دقيق و چك كردن تمامي فعاليت هاي اينترنتي كاربر و ورودي و خروجي هاي سيستم در اينترنت

– چك كردن و بررسي فايل ها و برنامه هاي در حال اجرا در حافظه سيستم

– محافظت از اطلاعات هارد ديسك

– نظارت و بررسي دقيق هارد ديسك

– برقراري امنيت ومحافظت از نامه هاي الكترونيكي

– بلاك كردن نرم افزار هاي جاسوسي و نرم افزارهاي تبليغاتي جاسوسي

– اسكن ترافيك اينترنت و پهناي باند

– داراي دو ديوار آتش قدرتمند و شخصي

– كنترل و بررسي كانكشن هاي Wi-Fi و اين نام مجاز نمي باشد

– و …

download

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.