یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

دانلود نرم افزار ESET NOD32 AntiVirus v11.0.159.9 – Win

۱۲۱ بازديد

 

http://uppc.ir/do.php?img=6324

ESET NOD32 Antivirus يك انتخاب مطمئن براي آن دسته از كاربراني است كه ميخواهند خيالشان از امنيت سيستم خود در برابر انواع ويروس ها، تروجان ها، كرم ها، بدافزار ها و … راحت باشد چرا كه معمولا وسايل الكترونيكي ما پر از اطلاعات شخصي، كاري و اسناد مهم است. از طرفي معمولا سيستم هاي امنيتي و ويروس يابي باا چالش هايي نظير كاهش سرعت كامپيوتر و يا پيچيدگي كاركرد همراه هستند. اما اين نرم افزار كه توسط شركت ESET طراحي شده است داراي يك هسته ي قدرتمند اما ساده و سبك در كنار يك محيط ساده و كاربر پسند بي شك ميتواند توجه هر كسي را به خود جلب كند.

ساير توضيحات: اين نرم افزار امنيتي يك بسته كامل از ابزارهاي مهم امنيتي و ضد ويروس را براي كاربران به همراه مي آورد. اهميت اين ابزار زماني مشخص ميشود كه كاربران به ندرت متوجه فعاليت و اسكن اين نرم افزار ميشوند و هميشه حس امينت را تجربه ميكنند. استفاده از CPU و رم به حداقل رسيده است و كاربران همواره از نتايج اسكن كامپيوتر خود راضي هستند. همين مسئله باعث افزايش كاربران اين نرم افزار شده است چرا كه كاربران قديمي همواره در حال صحبت درباره ي سرعت و دقت اين نرم افزار هستند و همين مسئله يك نوع تبليغ غير مستقيم محسوب ميشود.

از ويژگي هاي اصلي اين نرم افزار:

اسكن هوشمند: خطرات و ويروس ها هميشه از راه هاي معمول به سيستم شخص منتقل نميشوند. اين آنتي ويروس پروتكل هاي HTTPS و … را نيز اسكن ميكند. همچنين پايش فايل هاي فشرده نيز از قابليت هاي بسيار جالب و مفيد اين نرم افزار است. علاوه بر اين موارد، اين نرم افزار به عنوان اولين نرم افزار ها شروع به كار ميكندد و مجالي به ويروس ها براي نفس كشيدن نميدهد.

ايميل پاك: اين نرم افزار پروتكلهاي ايميل نظير POP3 و … را نيز نظاره گر است تا همواره از ويروس هاي قابل انتقال توسط ايميل جلوگيري كند.

دستگاه هاي USB و قابل جداشدن: به محض اتصال يك دستگاه USB، اين نرم افزار شروع به اسكن تمامي فايل هاي موجود ميكند و علاوه برا فايل هاي اصلي، فايل autorun.inii را نيز اسكن ميكند چرا كه بعضي از ويروس ها از اين طريق به سيستم كاربر منتقل ميشوند.

خودمراقبتي: تمامي اين امكانات زماني موثر است كه خود نرم افزار قابل تغيير و خراب شدن نباشد. از اين رو نرم افزار ESET NOD32 Antivirusهمواره در حال خودمراقبتي است و به نرم افزارهاي مخرب اجازه اسيب رساني به خود را نميدهد.

download

لايسنس اصلي

نسخه32بيتي

نسخه64بيتي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.